System generuje faktury pierwszego dnia miesiąca z terminem płatności do 10 dnia miesiąca.
Biuro w Radzyminie jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 i mieści się przy ul. Konstytucji 3 maja 10.
Firma N3net honoruje elektroniczne zaakceptowanie dokumentów poprzez link otrzymany w mailu. Link należy skopiować w przeglądarkę internetową i wybrać formę potwierdzenia wiarygodności lub osobiście w biurze znajdującym się w Radzyminie przy ul. Konstytucji 3 Maja 10
Instalatorzy pracują od poniedziałku do piątku do godziny 16:00. Usługi sobotnie są płatne extra i muszą być wcześniej uzgodnione. Instalacje pilne są realizowane za dodatkową opłatą.
Spawanie, jeśli jest konieczne po instalacji, jest realizowane do 3 dni roboczych od wykonanej instalacji.
Usługa aktywacji powinna odbyć się w ciagu 24 godzin od wykonanej instalacji.
Zgłoszenia awarii w serwisie realizujemy w ciągu 48 godzin od zgłoszenia.
Informację na temat etapu prac inwestycyjnych można uzyskać od opiekuna terenowego. Kontakt podany jest na stronie N3net w zakładce „zespół”.
TAK – kontakt z BOK
Korzystanie z bezprzewodowego routera WiFi nie gwarantuje najwyższej jakości połączenia. Wykorzystując routery WiFi trzeba liczyć się ze stratami sygnału, spowodowanymi tłumieniem generowanym przez elementy środowiska wewnątrz-budynkowego.
Abonenci mają możliwość podłączenia własnego routera. Należy jednak pamiętać, że Operator nie bierze odpowiedzialności za działanie urządzeń abonenckich. Nasze urządzenie jest wtedy przestawiane w tryb Bridge, a klient otrzymuje dane logowania do sesji PPPoE.
Połącz się kablem do naszego routera. Połączenie kablowe jest odporne na zakłócenia, które przy połączeniu WiFi mogą zmniejszać dostępną prędkość. Wejdź na http://www.speedtest.net/ lub http://www.speedtest.pl/
Na naszym urządzeniu nie ma możliwości przekierowania portów, klient musi zakupić swój router, a my przestawiamy go w bridge. PKT. 3.
Nie, dekoder telewizyjny musi być podpięty bezpośrednio do wyznaczonego portu na routerze Huawei.
Wpisz w przeglądarkę adres IP routera, zaloguj się danymi logowania, które znajdują się na naklejce routera (na spodzie, na naklejce jest też adres IP). Wyszukaj ustawienia WiFi i zmień hasło.
Biuro Obsługi Klienta – Radzymin
ul. Konstytucji 3 maja 10
05-250 Radzymin
bok@n3net.pl
Czynne: 9.00 – 17.00
Kontakt
22 350 11 11 – Infolinia
22 350 11 15 – Biuro Radzymin
22 350 11 20 – Serwis
Zostaw swój numer
Oddzwonimy
Pomoc
22 350 11 11
Zamów usługi
22 350 11 11
Zostaw swój numer
Oddzwonimy
Pomoc
22 350 11 11
Zamów usługi
22 350 11 11
@Copyright 2024
Grupa Telenap Telecom
Strona stworzona przez Madstar Media