FAQ
Szybki i niezawodny Internet światłowodowy oraz telewizja w standardzie HD.
Stabilna jakość dostępna na terenie całej aglomeracji warszawskiej.
Najczęściej zadawane pytania
Termin wystawiania faktur
System generuje faktury pierwszego dnia miesiąca z terminem płatności do 10 dnia miesiąca.
W jakich godzinach jest czynne Biuro w Radzyminie?
Biuro w Radzyminie jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 i mieści się przy ul. Konstytucji 3 maja 10.
Jak należy podpisać dokumenty?
Firma N3net honoruje elektroniczne zaakceptowanie dokumentów poprzez link otrzymany w mailu. Link należy skopiować w przeglądarkę internetową i wybrać formę potwierdzenia wiarygodności lub osobiście w biurze znajdującym się w Radzyminie przy ul. Konstytucji 3 Maja 10
W jakich godzinach pracują instalatorzy?
Instalatorzy pracują od poniedziałku do piątku do godziny 16:00. Usługi sobotnie są płatne extra i muszą być wcześniej uzgodnione.
Instalacje pilne są realizowane za dodatkową opłatą.
Czas oczekiwania na spawanie od wizyty instalatorów
Spawanie, jeśli jest konieczne po instalacji, jest realizowane do 3 dni roboczych od wykonanej instalacji.
Aktywacja usługi
Usługa aktywacji powinna odbyć się w ciagu 24 godzin od wykonanej instalacji.
W jakim czasie powinno zostać zrealizowane zgłoszenie serwisowe?
Zgłoszenia awarii w serwisie realizujemy w ciągu 48 godzin od zgłoszenia.
Od kogo można uzyskać informację na temat inwestycji?
Informację na temat etapu prac inwestycyjnych można uzyskać od opiekuna terenowego. Kontakt podany jest na stronie N3net w zakładce „zespół”.
Czy jest możliwość wykupienia stałego adresu IP?
TAK - kontakt z BOK
Czy prędkość na WIFI jest taka sama jak na połączeniu LAN?
Korzystanie z bezprzewodowego routera WiFi nie gwarantuje najwyższej jakości połączenia. Wykorzystując routery WiFi trzeba liczyć się ze stratami sygnału, spowodowanymi tłumieniem generowanym przez elementy środowiska wewnątrz-budynkowego.
Czy mogę użyć swój router jako główny?
Abonenci mają możliwość podłączenia własnego routera. Należy jednak pamiętać, że Operator nie bierze odpowiedzialności za działanie urządzeń abonenckich. Nasze urządzenie jest wtedy przestawiane w tryb Bridge, a klient otrzymuje dane logowania do sesji PPPoE.
Jak sprawdzić prędkość internetu?
Połącz się kablem do naszego routera. Połączenie kablowe jest odporne na zakłócenia, które przy połączeniu WiFi mogą zmniejszać dostępną prędkość. Wejdź na http://www.speedtest.net/ lub http://www.speedtest.pl/
Przekierowanie portów
Na naszym urządzeniu nie ma możliwości przekierowania portów, klient musi zakupić swój router, a my przestawiamy go w bridge. PKT. 3.
Czy jest możliwość podłączenia TV do innych urządzeń?
Nie, dekoder telewizyjny musi być podpięty bezpośrednio do wyznaczonego portu na routerze Huawei.
Zmiana hasła do WiFI
Wpisz w przeglądarkę adres IP routera, zaloguj się danymi logowania, które znajdują się na naklejce routera (na spodzie, na naklejce jest też adres IP). Wyszukaj ustawienia WiFi i zmień hasło.
Wifi słabo działa
- Zresetuj modem, odłączając go od zasilania na kilkanaście sekund;
- Upewnij się, czy wybierasz właściwą sieć Wi-Fi;
- Upewnij się, że modem umiejscowiony jest w optymalnym miejscu;
- Sprawdź otoczenie sieciowe i spróbuj odnaleźć optymalny kanał nadawania dla sieci Wi-Fi;
- W miarę możliwości zweryfikuj poprawność działania na połączeniu kablowym;
- W celu optymalizacji zasięgu sieci Wi-Fi, zalecamy ustawienie modemu w centralnym punkcie mieszkania. W przypadku braku takiej możliwości należy pamiętać, aby nie był on zamknięty w szafce, nie znajdował się bezpośrednio przy metalowych przedmiotach (np. kaloryferze) oraz był umiejscowiony możliwie najwyżej względem powierzchni. Każda przeszkoda pomiędzy modemem, a urządzeniem (komputerem, telefonem czy tabletem) tłumi fale sieci radiowej, co przekłada się na spadek prędkości oraz zasięgu.